افزایش قیمت بین‌المللی دامنه com. از سپتامبر ۲۰۲۱

  • پنج شنبه, 5th August, 2021
  • 07:48am

طبق اعلام سازمان جهانی Verisign در سپتامبر سال ۲۰۲۱ شاهد افزایش قیمت دامنه .com خواهیم بود. این سازمان اعلام کرد که قیمت ثبت دامنه .com و تمدید آن را برای همه شرکت‌های ثبت‌کننده افزایش خواهد یافت. همچنین این سازمان اعلام نمود که این افزایش قیمت در اول سپتامبر ۲۰۲۱  (۱۰ شهریور) روی ثبت، تمدید و انتقال دامنه .com اعمال می‌شود.

توافق Verisign با دولت آمریکا و ICANN


بنا به اخبار اعلام شده، بر اساس توافقات جدیدی که Verisign با دولت آمریکا و ICANN منعقد کرد، این شرکت توانسته مجوز چنین اقدامی‌ را دریافت کند. این توافق باعث افزایش ۷ درصدی قیمت‌ها در سال جاری و هر سه سال آینده می‌شود.
طبق این اقدام مشتریان در ابتدای ماه سپتامبر امسال شاهد تغییر قیمت دامنه خواهند بود و همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید این قیمت‌ها تا سال ۲۰۳۰ نزدیک ۵۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

تا قبل از گرانی یک خرید به‌صرفه و اقتصادی کنید

خوشبختانه در مجموعه آکو این امکان برای مشتریان گرامی‌ فراهم شده است که شما می‌توانید دامنه‌های .com را از امروز به مدت ۱۰ سال با قیمت فعلی تمدید کنید. بنابراین با تمدید دامنه .com خود به مدت دو سال یا بیشتر، شما می‌توانید از این فرصت استفاده نموده و از قیمت پایین تر فعلی استفاده می‌کنید.


همچنین در صورت نیاز می‌توانید دامنه‌های خود را از شرکتهای مختلف دیگر به مجموعه آکو منتقل نموده و پس از انتقال دامنه، دامنه‌های خود را تمدید نمایید.
همچنین در صورتی که تاکنون به هر دلیل موفق به ثبت دامنه .com نشده‌اید و یا در آینده تصمیم به ثبت دامنه .com دارید، این فرصت طلایی را مغتنم نموده و وب رمز به شما پیشنهاد میکند که حتما دامنه را با قیمت مناسب‌تر امروز تهیه نمایید.

قبل از گران‌شدن جهت ثبت یا تمدید چند ساله دامنه خود اقدام کنید

نتیجه گیری

طبق آخرین اخبار به دست آمده، افزایش قیمت روی دامنه .com از اول سپتامبر اعمال می‌شود. با توجه به این امر، مجموعه آکو برای مشتریان خود این امکان را فراهم نموده تا دامنه‌های .com خود را با قیمت مناسب تر تمدید نموده و یا براساس قیمت فعلی برای ثبت دامنه و یا تمدید دامنه خود به مدت دو سال و یا بیشتر (حداکثر ۱۰ سال) استفاده کنید. لذا پیشنهاد می‌شود این فرصت ویژه را به هیچ عنوان از دست ندهید.
در صورت نیاز به اطلاع از نحوه ثبت دامنه در مجموعه آکو، شما می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بهترین گزینه‌ها را در اختیار شما قرار دهند.

 

« برگشت